Izjava o konverziji / Conversion Statement

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).  Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.  Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti  kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije,  a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.  Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.  Hvala Vam na razumevanju.

All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.

Izjava o PDV-u / VAT Statement

Cene date u cenovniku su sa pdv-om. Prilikom plaćanja PDV je uračunat u dinarsku cenu i nema skrivenih troškova.

The prices in the price list are with VAT. When paying VAT is included in the dinar price and there are no hidden costs.

Izjava o zaštiti poverljivih podataka o transakciji

„Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.“

Izjava o povraćaju sredstava

„U slučaju odustajanja od usluge u dogovorenom roku u uslovima korišćenja i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Universal Mega shop je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC I Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“.

POLITIKA PRIVATNOSTI

Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti Vaše privatne informacije. 
Nećemo predati Vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom. 
Nećemo vam nikada slati e-mailove za koje se niste samovoljno prijavili, sem u slučaju veoma važnih obaveštenja o promenama. 
Pobrinućemo se da se uvek možete brzo i jednostavno odjaviti u slučaju da više ne želite da primate e-mailove sa našeg sajta.

Zaštita podataka o ličnosti i politika privatnosti

Zaštita privatnosti ličnih podataka korisnika sajtova naših proizvoda je od najvećeg značaja za našu kompaniju. Sve aktivnosti na internetu koje su povezane sa Universal Mega shop usklađene su sa zakonima Evropske unije (Direktiva EU 95/46/EC, 2002/58/EC and Treaty Conventions (Ugovorne konvencije) ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189), kao i zakonima koji važe u svakoj od država istočne i centralne Evrope. Ova politika privatnosti reguliše postupanje sa informacijama koje od Vas prikupljamo kada posetite ovaj web sajt.

Način rešavanja reklamacija:

Svesni smo Vaših prava kao kupaca i, u želji da unapredimo Vaše poverenje kada je u pitanju online kupovina, želimo da postupak reklamacije pojednostavimo što više moguće. Budite uvek slobodni da nas kontaktirate u slučaju reklamacije, a mi Vas Uveravamo Vas da ćemo svaki zahtev rešiti na obostrano zadovoljstvo i u što kraćem roku.

Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova ili neispravnost nekog proizvoda, kao kupac ste dužni da prijavite u roku od 24h od prijema robe. Primljenu robu treba uvek proveriti po prijemu i, ako je došlo do greške, mi smo tu da je u najkraćem roku ispravimo.

Ukoliko uočite oštečenje u transportu...

Nemojte potpisivati prijem pošiljke. Zamolite kurira da sačeka dok Vi proverite da li je oštećenje na pakovanju, ukoliko ga ima, uzrokovalo oštećenje proizvoda. Ukoliko proizvod nije oštećen, potpišite prijem pošiljke.

Ukoliko ste primili pošiljku, a naknadno zaključili da ste dobili oštećen proizvod koji niste poručili ili koji ne funkcioniše, molimo Vas da sačuvate originalnu ambalažu proizvoda, slikate oštećenu ambalažu i proizvod i pošaljete slike na prodaja@universalmegashop.rs

Slanje robe na servis

Uz proizvod je neophodno da nam dostavite originalni garantni list i kopiju računa, kao i da sve komponente adekvatno upakujete, a najbolje u originalnom pakovanju i što kompletnije, kao i da napišete što detaljniji opis kvara.

Fizički oštećeni proizvodi i oni koji nisu korišćeni prema proizvođačkoj specifikaciji i uputstvu nemaju prava na reklamaciju i besplatan servis, budući da UNIVERSAL MEGA SHOP ne odgovara za nesaobraznost koja je nastala oštećenjem ili nestručnim rukovanjem, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica. U slučaju fizičkih oštećenja, servis zahteva dijagnostiku. Ukoliko kupac odustane od popravke dužan je da sam reguliše troškove prema servisu i takav vid dodatnih troškova UNIVERSAL MEGA SHOP ne snosi. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana. Po isteku roka od 14 dana, proizvod se više ne može vratiti. Troškove dostave robe u slučaju reklamacije ili odustanka snosi kupac.

Ukoliko imate pitanja ili Vam treba pomoć oko rešavanja reklamacije javiće te se na telefon:

+381 652995745

Povraćaj  novca:

Kupac ima pravo na povraćaj novca koje je regulisano zakonom o zaštiti potrošača:  

  1. Najpre, u roku od 14 dana kada odustane od kupovine, i to bez navođenja razloga i dodatnih troškova
  2. Kupac  može da traži novac i u slučaju da Universal mega shop ne isporuči robu u ugovorenom roku
  3. Treći slučaj u kome kupac ima pravo da dobije novac nazad jeste nesaobraznost isporučene robe

PREUZIMANJE POŠILJKE

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku radnim danima od 8-20 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

CENA ISPORUKE

Troškovi isporuke nisu uračunati u cenu. Za porudžbine do 10.000 rsd. isporuka se naplaćuje 300 rsd, za porudžbine od 5kg i više isporuka se naplaćuje po zvaničnom cenovniku SITY EXPRESS  kurirske službe.

 

Pitanja oko kupovine:

Sva pitanja možete uputiti na mail:  prodaja@universalmegashop.rs  ili pozvati na telefon +381652995745

Radno vreme: 

Ponedeljak - petak             Od 8h - 16h

Subota                              Od 9h - 14h